Print

      Zbog velikog sadržaja visokokvalitetnih nutrijenata, naročito nezasićenih omega 3 i omega 6 masnih kiselina, puteri od celog zrna se preporučuju svima koji žele da sačuvaju zdravlje uživajući u vrhunskim ukusima. Odavno je poznato da pomenute masti dobro utiču na mozak, podmlađuju kožu i organizam uopšte. Pored masti, tu su i složeni ugljeni hidrati koji se lako vare i daju energiju, čitav spektar  različitih minerala, vitamina, kao i vlakna. Konzumiranjem biljnih putera mogu se uneti značajne količine kvalitetnih proteina bez mnogo truda oko žvakanja, što pogoduje starijim osobama.

Svi naši puteri su 100% prirodni.

Trenutno imamo u ponudi:

  1. Kokosov puter 170g i 270g
  2. Kikiriki puter 170g i 270g
  3. Tahini - susamov puter 170g i 270g
  4. Lešnikov puter 170g
  5. Bademov puter 170g

 

Više informacija o kokosovom puteru možete saznati na sledećem sajtu: www.kokosovputer.rs

 

Kokosov puter

Kokos se koristi kao hrana i kao lek. Sadrži proteine, vlakna, gvožđe, mangan, bakar, magnezijum.

Ukoliko se bavite sportom, kokos će vam pomoći da poboljšate svoju izdržljivost, jer u sebi sadrži velike količine masnih kiselina, koje je ljudsko telo mnogo lakše vari od životinjskih masti.

Kokosov puter je neobičan zbog svoje konzistencije i u zavisnosti od temperature i vlažnosti vazduha – može biti mekan,  tečan, čak i tvrd kao kamen.  Da bi se pokazao u svom punom sjaju, nekada ga je potrebno blago zagrejati i izmešati da bi se lakše  koristio.

Kokosov puter možete mazati na hleb i kombinovati sa omiljenim džemom, medom, tahinijem,  mazati ga na palačinke, koristiti kao preliv za voćne salate. Odličan je dodatak za testa, nezamenjiv je sastojak u istocnjačkim kuhinjama, često se dodaje u kari ili supe.  Predivan je namaz  za pečenu piletinu.  Može se dodavati u muslije,  ovsenu kašu,  prelivati po kokicama. Umesto mleka se može dodati u kafu, šejkove, vruć kakao.

Najjednostavniji napitak koji se može napraviti od kokosovog putera je KOKOSOVO MLEKO. U blender sipajte  toplu vodu i po sopstvenom ukusu dodajte kokosovog putera dok ne postignete željenu gustinu. Ako želite  možete u napravljeno mleko dodati zaslađivač po želji, med, vanilu, začinsko bilje, kocke leda...  U  frižideru ga možete čuvati par dana.

 

Kikiriki puter

 

Tahini-susam puter

SUSAM (lat. Sesamum indicum)

Ova malena semenčica, koju najčešće koristimo kao dekoraciju za kiflice, pite I druge slane poslastice, puna je hranljivih sastojaka korisnih za zdravlje I lepotu.

Susam je dobar izvor vlakana, pomaže u snižavanju holesterola i triglicerida, izvor je biljnog proteina, vitamina B, bogat je antioksidansima, usporava starenje zahvaljujući kombinaciji vitamina koje sadrži, a koji sprečavaju prevremeni nastanak bora i starenje kože.

Susam sadrži masnoće, od kojih je vrlo malo zasićenih, dok preovlađuju nezasićene masne kiseline – oleinska i linolna.

Sadrži kalcijum, vitamin A, B1, B6 i E, zatim bakar, magnezijum, cink.

Upotreba Tahinija (susamove paste) idealan je način da svaki dan unesete potrebne količine susama.

Tahini je čest sastojak mediteranskih i bliskoistočnih kuhinja, koji možete koristi za prelivanje ribe, mesa ili povrća, pravljenje humusa ili ga pomešati sa jabukovim sirćetom, maslinovim uljem, limunovim sokom i začinima i napraviti ukusan i zdrav preliv za salatu. Osim toga, možete ga pomešati i sa medom i napraviti jednostavnu, ukusnu i zdravu poslasticu.

 

Lešnikov puter

Lešnik brzo daje energiju organizmu i izvor je biljnih proteina. U sebi sadrži omega-3 masne kiseline, antioksidante koji štite telo od oksidativnog stresa i velike količine fenolnih jedinjenja.

Lešnici sadrže vitamin E, koji pomaže u zaštiti ćelija od oštećenja, kao i tiamin, magnezijum, bakar, mangan, vitamin B6, folat, fosfor, kalijum, cink. Od 80% masti, koju sadrži, većina je nezasićenih masti.

Jedan od načina da lešnik uvrstite u svoju ishranu je upotreba našeg lešnikovog putera. Njegov ukus dobro se slaže sa čokoladom, smokvama, šljivama, bananama i karamelom, a možete ga uptrebiti za pravljenje kolača, hleba, mafina, voćnih torti.

 

Bademov puter

Badem sadrži veliku količinu hranljivih sastojaka, kao što su vlakna, proteini, masti, mangan, fitinska kiselina, ali i pristojnu količinu bakra, vitamina B2 i fosfora.

Odličan je izvor antioksidanata i pomaže u zaštiti od oksidativnog stresa, koji može oštetiti molekule u ćelijama i doprineti upali, starenju i raznim drugim bolestima.

Badem je među najboljim izvorima vitamina E.

Pomaže kontroli šećera u krvi, zbog male količine ugljenih hidrata, ali i mnogo zdravih masti, proteina i vlakana.

Badem sadrži izuzetno veliku količinu magnezijuma, fosfora i selena.

Osim grickanja badema, njegov unos u toku dana možete povećati i konzumiranjem bademovog putera, koji možete mazati na sendvič, štapiće hrskavog povrća, kriške jabuke, umešati ga u integralnu kašu, njime napuniti urme ili ga koristiti za pravljenje domaćeg čokoladnog krema, kolača, zdravih pudinga, energetskih štanglica...